Od dnia 1 maja 2004 roku firma ATS wprowadza zmiany w trybie reklamacji urządzeń radiowych. Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje na temat trybu reklamacji urządzeń radiowych zakupionych poprzez sklep internetowy sklep.wirelesslan.pl oraz bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.
Zasady reklamowania urządzeń radiowych obowiązujące od 1.05.2004 r.:
- urządzenia reklamowane przysyłane kurierem bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej będa musiały mieć dołączony formularz reklamacyjny. Na jedno reklamowane urządzenie przypada jeden formularz!
- przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby pudełko nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu. Przy wysyłce Pocztą Polską paczka powinna być zapakowana w papier ochronny oraz dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami, przy wysyłce Kurierem należy używać opakowań danego spedytora
- reklamowane urządzenie musi zawierać komplet - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w komplecie
- wymagamy podania danych kontaktowych oraz danych do wysyłki naprawionych urządzeń
- przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (np. z dopiskiem "SERWIS" na paczce)
- elementy niekompletne bądź te, które naruszają punkty w formularzu reklamacyjnym będą odsyłane na koszt odbiorcy.
- termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni, w szczególnych przypadkach może ulec wydłużeniu do 21 dni
- Towary reklamowane należy wysyłać na Swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z dzialem serwisowym, wtedy przesyłka powinna być wysłana kurierem Servisco/Dhl z którym mamy podpisaną umowę, w przeciwnym wypadku przesyłki nie będą przyjmowane i odsyłane na koszt nadawcy
- w przypadku niezgodności przesyłki z załączonym zgłoszeniem serwis ma prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 3 dni roboczych, na koszt wysyłającego
- jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia (wszelkie kable, sterowniki, przejściówki, oryginalne folie i opakowanie) nie będzie możliwa
ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy - w takim przypadku
możliwa jest jedynie naprawa "do skutku"
- w przypadku nie stwierdzenia usterki, bądź gdy nie został dołączony opis uszkodzenia, serwis pobierze opłatę za diagnostykę