www.wirelesslan.pl » Sklep » Reklamacje
Kategorie
Cambium
Kontrolery mikroprocesorowe
Mimosa
Tinycontrol
Ubiquiti
Mikrotik
Uchwyty
Zestawy WISP
Urządzenia 2,4GHz
Urządzenia 5GHz
Platformy WLAN
Radiolinie
Anteny 2,4GHz
Anteny 5GHz
Anteny dwuzakresowe 2.4/5GHz
Sieci strukturalne LAN
Skrzynki/szafy i akcesoria
Akcesoria WLAN
Switche, modemy, powerline
Światłowody
Software
Kamery
VOIP
Zielona energia
Zasilanie
Telewizja cyfrowa DVB-T
Oświetlenie LED
TELTONIKA
IPTV
Żeglarstwo
Wyprzedaż
Producenci
Informacje
O sklepie

Cennik zbiorczy

Zasady wysyłki

Płatności kartami

GRENKE-Leasing

Polityka prywatności

Regulamin sklepu

Forum dyskusyjne

Kontakt
Co nowego?
Osłona RB WAP
Osłona RB WAP
49,00 PLN
Wyszukiwarka więcej
 
Użyj słów kluczowych aby znaleźć produkt, którego szukasz.
Zaawansowane wyszukiwanie
Kontakt
Kontakt z nami:

Dział handlowy
Dział handlowy
Dział handl./techn.
Magazyn/sklep
Serwis / licencje
Faktury/płatności
Skype wirelesslan.pl
Kliknij, aby porozmawiać
Reklamacje Reklamacje
Szanowni Państwo!

Z dniem 15 listopada 2006 roku firma Konsorcjum ATS wprowadza zmiany w trybie reklamacji urządzeń radiowych.
Warunkiem przyjęcia urządzenia jest wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie www.wirelesslan.pl oraz przesłanie reklamowanego urządzenia na adres naszej firmy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od momentu wypełnienia formularza.
Przesyłki, które nie będą spełniać tych warunków będą odsyłane.

Jednocześnie informujemy, iż drukowane i wypełniane ręcznie zgłoszenia reklamacyjne NIE SĄ HONOROWANE.



Od dnia 15 listopada 2006 roku firma Konsorcjum ATS wprowadza zmiany w trybie reklamacji urządzeń radiowych. Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje na temat trybu reklamacji urządzeń radiowych zakupionych poprzez sklep internetowy www.wirelesslan.pl oraz bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.

UWAGA! Urządzenia przesłane na adres naszej firmy bez wcześniejszego wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie www.wirelesslan.pl (link "Zgłoś reklamację" po zalogowaniu w Panelu Klienta) są odsyłane na koszt nadawcy


Uwaga!
Instalowanie i użytkowanie alternatywnego oprogramowania (firmware) nie pochodzącego od jego producenta, odbywa się na wyłączną odpowiedzialność i ryzyko użytkownika sprzętu. Uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania alternatywnego oprogramowania skutkują jednoznaczną utratą praw do roszczeń gwarancyjnych.

Zasady reklamowania urządzeń radiowych obowiązujące od 15.11.2006 r.:
- urządzenie powinno zostać dostarczone go naszej firmy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Po upłynięciu tego terminu konieczne będzie ponowne wypełnienie formularza. - przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby pudełko nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu. Przy wysyłce Pocztą Polską paczka powinna być zapakowana w papier ochronny oraz dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami, przy wysyłce Kurierem należy używać opakowań danego spedytora
- reklamowane urządzenie musi zawierać komplet - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu (np. zasilacza) reklamowany towar musi być dostarczony w komplecie
- wymagamy podania danych kontaktowych oraz danych do wysyłki naprawionych urządzeń
- przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (np. z dopiskiem "SERWIS" na paczce)
- elementy niekompletne bądź te, które naruszają punkty w formularzu reklamacyjnym będą odsyłane na koszt odbiorcy.
- termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych, w szczególnych przypadkach może ulec wydłużeniu do 21 dni roboczych. Czas na rozpatrzenie reklamacji liczony jest od chwili dostraczenia kompletnego urządzenia do naszej firmy.
- Towary reklamowane należy wysyłać na swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z dzialem serwisowym - wtedy przesyłka powinna być wysłana kurierem DHL z którym mamy podpisaną umowę, w przeciwnym wypadku przesyłki nie będą przyjmowane i odsyłane na koszt nadawcy
- w przypadku niezgodności przesyłki z załączonym zgłoszeniem serwis ma prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 3 dni roboczych, na koszt wysyłającego
- jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia (wszelkie kable, sterowniki, przejściówki, oryginalne folie i opakowanie) nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy - w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa "do skutku"
- w przypadku nie stwierdzenia usterki, bądź gdy nie został dołączony opis uszkodzenia, serwis pobierze opłatę za diagnostykę

Urządzenia, które mają widoczne ślady od zalania woda lub uszkodzenie wynikłe z wyładowania elektrycznego mogą nie zostać przyjęte do naprawy na zasadach gwarancji. Dotyczy to zwłaszcza RouterBoardów, ponieważ firma Mikrotik nie uznaje reklamacji uszkodzeń wynikłych z przepięć elektrycznych (wyładowania atmosferyczne). Najczęściej w takich wypadkach serwis będzie sie kontaktował z Państwem. Jednak w przypadku dalszego żądania reklamowania urządzenia, pozostawiamy decyzję producentowi, co znacznie wydłuża czas rozpatrzenia reklamacji. Przypominamy naszym Szanownym Klientom, że gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta i on ustala jej zasady.
Dalej
Zaloguj
Kliknij, aby się zalogować

Jak dojechać?
Płatności

Akceptujemy karty płatnicze i kredytowe VISA oraz MasterCard



Akceptujemy płatności kartami Maestro



Realizujemy zakupy w systemie eKredyt Żagiel


Realizujemy zakupy w systemie GrenkeLeasing
Bestsellery
1.Adapter PoE para - injektor i spliter
2.Zasilacz impulsowy 24V-1A POE z LED
3.AntenaBOX 5GHz/PA19 pod płytę RB411/RB711ufl
4.TPlink-WR841N Bezprzewodowy router, standard N, 300Mb/s
5.Routerboard SXT LITE-5
Promocje
RouterBOARD wAP RBwAP2nd-BE  wAP
RouterBOARD wAP RBwAP2nd-BE wAP
123,00 PLN
99,00 PLN
Języki
Polski English
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
Konsorcjum ATS, 26-600 Radom, ul. Żeromskiego 75 / 208, tel. +48 48 383 00 30, email: sklep@wirelesslan.pl